SWINX fortsätter att ta digital fakturahantering till nya höjder. Sedan tidigare finns SWINX ScanLev som installerad programvara för hantering av leverantörsfakturorna. Nu lanserar vi SWINX ScanLev Re:Flex, en helt ny responsiv lösning med flexibelt stöd för såväl senaste tekniken och som modernt arbetssätt. Premiärvisning blir det måndag 1 juni!

SWINX ScanLev Re:Flex, när-som-helst, var-som-helst!
När nya SWINX ScanLev 2015 lanseras 1 juni är det inte bara en ny version av programmet. Det är samtidigt premiär för en helt ny tilläggslösning, SWINX ScanLev Re:Flex, som möjliggör modernt, flexibelt arbete på ett helt nytt sätt.

- Vi har arbetat fram lösningen tillsammans med ett expertteam inom området för modern Cloud Computing, berättar Per-Åke Aronsson som är projektledare för nya lösningen. Det vi lanserar nu är första steget i ett omfattande programpaket som kommer att lyfta vår lösning och därmed våra kunder till en helt ny nivå inom fakturahantering.

Programutvecklingen hand-i-hand!
För att få den nya lösningen att fungera som önskat har det även krävts en rejäl omskrivning av den befintliga programvaran. Därför blir det samtidigt flera starka nyheter i SWINX ScanLev 2015
- Det har varit en tuff tid att både leda våra externa konsulter och samtidigt utveckla och anpassa vår Windows-version, fortsätter Aronsson. Men det har gjort att nya versionen av SWINX ScanLev blir vassare än någonsin. Nu kommer t ex koppling mot Visma AutoInvoice, stöd för flera attestpersoner, möjlighet att godkänna på radnivå och att ställa in förvalda attesterare per projekt.

Nyheterna i SWINX ScanLev 2015, webinar 1 juni!
Premiärvisning av nyheterna blir det måndag 1 juni kl 16.00 via det webinar som SWINX kommer att hålla. Därefter kommer programmet att successivt börja rullas ut och göras tillgängligt för användarna via den inbyggda automatiska uppdateringen som finns i SWINX ScanLev.