När det var dags för Linköpings ekonomi- & HR-dag i slutet på april var SWINX åter ett av de inbjudna och föredragshållande företagen. Förutom ett stort antal intressanta och helt kostnadsfria föredrag, kunde deltagarna även bekanta sig med ett antal olika programlösningar i den mässa som samtidigt pågick.

"Effektivare hantering av leverantörsfakturor" var uppenbarligen ett tema som lockade, eftersom seminarielokalen var välfylld. Kombinationen av snabbare och enklare hantering är i regel det som tilltalar användarna primärt, så även vid detta tillfälle. När sedan innehållet i den digitala fakturadatabas man skapar genom att använda SWINX ScanLev kom på tal, då blev åhörarna om möjligt än mer intresserade. 

De tre vanligaste frågorna dök även upp denna gång..!

- Kan man på ett enkelt sätt få en sammanställning på årets inventarieköp? Det var en av frågorna som dök upp. Revisorn ställer samma fråga varje år i samband med bokslutet. 

- Vi behöver en överskådlig och snabb sammanställning över de fakturor som bokats in på ett visst projekt, går det? En annan vanlig fråga som även dök upp denna gång. 

- Hur mycket betalade vi förra gången vi handlade av den här leverantören? En fråga som dyker upp nästan dagligen på de flesta företagen, så även här.

När svaren på alla dessa frågor enkelt plockades fram med ett par knapptryckningar ur SWINX ScanLev verkade deltagarna både överväldigade och mycket nöjda. Ett flertal av deltagarna dök sedan upp i SWINX monter där diskussionerna fortsatte.

Ett flertal seminariedeltagare har beställt SWINX vilket vi naturligtvis är stolta och glada över. Vi ser fram emot att långt, positivt samarbete framöver..!

Comment